Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:24

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Ps3 freeze

Reply

Old   #1

elite*gold: 36
Received Thanks: 301
Ps3 freeze

Hi
ich habe seit ein paar Wochen das Problem, dass meine PS3 sich öfters mal aufhängt oder dass es ohne irgendeinen Grund extrem anfängt zu laggen (2 frames per second und schlimmer).
Das passiert meistens beim black ops 2 zocken (zocke momentan nichts anderes also weiß ich nicht wie es bei anderen spielen ist).
Wenn ich die Ps3 nach so einem freeze oder lag neustarten will piept sie 3 mal und zeigt dann an "Ps3 wurde nicht ordnungsgemäß runtergefahren" oder so ähnlich.

Würde mich über jede hilfe freuen

✪ danielundso is offline  
Old   #2

elite*gold: 574
The Black Market: 100/0/1
Received Thanks: 950
Das ist bei mir auch. Und zwar nur bei Black Ops2. Bei anderen Spielen, läuft sie einwandfrei. Muss irgendwie am Game liegen...

ArcticShoot is offline  
Thanks
1 User
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
freeze bm2?
so yeah im not sure if this is the right section, but ive bin looking for a bm2 hack for cabal EU (unlimited bm2 time) i dont know if it really...
0 Replies - Cabal PServer - Discussions / Questions
AMD freeze
Ich haben in den letzten tagen heftige Probleme mit meinem PC. Wenn ich ca. eine halbe stunde Bf3 gezockt habe und dann wieder im Internet surfe...
8 Replies - Technical Support
Freeze
Hey immer wenn ich mich in eine Welt einlogge sei es SP/MP freezt MC nach ein paar sekunden. Dann gehts wieder 2-3 sec normal dann wieder 10-30sec...
4 Replies - Minecraft
map freeze
i new at this i have a question is it possible to trick the game into thinking you are in saigo so that u won't run out of time on superior pill...
3 Replies - 12Sky2
Mob Freeze
This is a Monster Freeze Hack. The Details: - It patches an import file ("TMon.tcd") of 4Story , so that monsters won't attack you. - I tested...
33 Replies - 4Story Hacks, Bots, Cheats & Exploits

All times are GMT +1. The time now is 11:24.