Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > Consoles
You last visited: Today at 19:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Uncharted 3 Ranks?

Discussion on Uncharted 3 Ranks? within the Consoles forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
Crocy's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 31
Received Thanks: 3
Uncharted 3 Ranks?

Alsoich spiele hin und wieder Uncharted 3 Online und ich sehe immer wieder welche die Beim level einen kleinen stern unten in der ecke haben wofür steht der?

Ich hatte schon im internet geguck aber immer nur so ein bild mit den Leveln gefunden welche es teilweise noch gar nicht gibt.
Crocy is offline  
Old 02/22/2012, 14:01   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 20
Received Thanks: 26
batlegroup pletige 34
HackLions is offline  
Old 02/22/2012, 14:11   #3
 
Crocy's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 31
Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by HackLions View Post
batlegroup pletige 34
was soll das heißen?
Bitte erklären
Crocy is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] Uncharted 3 Gamer
12/11/2011 - Consoles - 1 Replies
Moin! Ich zocke seit paar Wochen UC3 jedoch ist meine fl ziemlich leer.... nunja schlecht bin ich nicht habe eine 2.16 Quote Hier ein paar schöne szenen: Uncharted 3: Drake's Deception Skuldugary MUST SEE - YouTube Uncharted 3: Drake's Deceptio Skuldugary Five not alive / Fünf mann tot - YouTube
[VK] Uncharted 3 (ps3)
12/09/2011 - elite*gold Trading - 0 Replies
topic... sehr gute verfassung war nur einmal aus der hülle draußen.... suche: Paysafecard Paypall e*gold macht mir gebote..
[Gameplay] Uncharted 3
06/17/2011 - User Submitted News - 0 Replies
Es wird wahrscheinlich sehr wenige unter euch geben die in den Genuss eines Besuches der E3 gekommen sind. Natürlich soll euch trotzdem nichts entgehen! Ich habe heute für euch ein Video das die Demo von Uncharted 3 von der E3 zeigt, lehnt euch zurück und genießt das 6 Minuten lange Video! So viel sei schon verraten, Drake befindet sich auf einer Kreuzfahrt und verwandelt den stählernen Kahn unfreiwillig in ein riesiges Aquarium. YouTube - ‪Uncharted 3 Gameplay Demo (E3...
[Verkaufe] Uncharted 2 für Ps3
08/24/2010 - Consoles Trading - 0 Replies
Hey ich verkaufe hier ein Ps3 Spiel "Uncharted 2". Das Spiel ist fast neu nur 3 mal gespielt. Bezhalt wird per PayPal. Bei interesse schickt mir euere Angebote per Pn. Mfg 123rasser
question about skill ranks and class ranks
01/10/2010 - Cabal Online - 0 Replies
take look. my sword rank is apprentice and i have 40/41 skill points and i cant get to next rank, it requires class rank 4. is there any way to get next sword rank without getting required class rank ?



All times are GMT +2. The time now is 19:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.