Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > Combat Arms
You last visited: Today at 16:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



rez. Doppel zoom

Discussion on rez. Doppel zoom within the Combat Arms forum part of the Shooter category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 18
Received Thanks: 0
rez. Doppel zoom

Hallo alle ich wollte gern fragen ob es möglich ist die normalen sniper so hinzubekommen,dass sie doppelt zoomen können wie bei der nx waffe? wenn ja bitte tutorial oder so
onurrrr is offline  
Old 05/18/2010, 18:32   #2

 
Ennea's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 3,670
Received Thanks: 999
Geht nicht.
Ennea is offline  
Old 05/18/2010, 19:04   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 18
Received Thanks: 0
ok danke =(
onurrrr is offline  
Old 05/18/2010, 19:36   #4






 
Pizza Süß Sauer's Avatar
 
elite*gold: 95
Join Date: Dec 2009
Posts: 8,591
Received Thanks: 6,841
Somit

#closed
Pizza Süß Sauer is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
CE for Infinite Zoom (or at least extended zoom out)
11/24/2010 - General Gaming Discussion - 3 Replies
has anyone tried modifying the values for zooming out? (good for hunter class's range extension, etc.)
Doppel Client?
08/30/2009 - Metin2 - 7 Replies
Hallo Ich wollte mal fragen ob es eine Möglichkeit gibt auf einen PC mit 2 differenten accounts gleichzeitig online zu gehen!! Wenn ya bitte sagen wie..danke
[BUG] DOPPEL SAUSEN
02/24/2009 - Metin2 Guides & Templates - 2 Replies
hi hab gerade beim lvln in korea nen bug herausgefunden^^ da laggts ja immer n´bisschen weil die server weiter weg sind also hier der bug: 1) stellt euch neben den mob oder nen spieler 2) hämmert auf den sausen shortcut 3) euer char wird sausen einsetzen und gleich darauf noch mal :) beide male macht das sausen normalen dmg (sehr hilfreich im duell bei sausen P) ja das wars dan schon ^^
Doppel Exp
05/09/2008 - Metin2 - 9 Replies
Hi Leute Ich Hab gestern Etwas Mit Dem Exp Gemerkt Als Ich Gelvlt Hab Unzwar Wie Man Für Ein Monster Doppel Exp Bekommt Schön Aufpassen. P.s Garantiere Für Nix Falls Es Nich Klappt Bei Euch Exp Bug Also: Beispiel:Ihr Seit im OrkTal Und Die Großen Lassen Es Nich Mit Lvln ^^ Is Np Ihr Geht Zu Irgen Einem Moob Und Greift Es An Bis Die Hp Des Moobs DIe Hälfte Beträgt Ihr Geht Kurz Weiter Bissch Das Moob Euch Nich Mehr Verfolgt.
Doppel xp on new aerver
12/05/2006 - Kal Online - 10 Replies
Jo wers noch nich wusste aufm neuen server einfach party machen und außer reichweite gehen und schon erhält man doppelt xp :D



All times are GMT +1. The time now is 16:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.