Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Combat Arms Trading
You last visited: Today at 22:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



★ Special CA MiddlemanService ★

Discussion on ★ Special CA MiddlemanService ★ within the Combat Arms Trading forum part of the Shooter Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 10
Received Thanks: 2
Lightbulb ★ Special CA MiddlemanService ★

Deutsche Fassung :

Lieber Interessent,
ich verfasse diesen Beitrag aus Gründen die eventuell jeder kennt. Scamer. Jeder kennt sie und jeder will sie meiden. Deswegen biete ich einen Service an der sich nur auf den Raum Combat arms bezieht. Wenn sie einen Account kaufen wollen und nicht sichher sind ob der Handelspartner legitim handelt, haben sie die Möglichkeit mich zu kontaktieren. Vorab werde ich Personen die Hilfe bei einem Betrug suchen sofort blockieren und an Epvp melden. Der Handel wird über ,,Request A Trade,, stattfinden. Andererseits werde ich nicht fortfahren. Ich lege vorab keine Servicezeiten fest. Ein Design für meinen Service wird in kürze erscheinen. Zu meiner Erfahrung über Nexon-> Ich bin mir dessen im klaren wie es möglich ist für eine Sichherheit beider Handelspartner zu sorgen. Sollte ich bemerken das etwas nicht abläuft wie es sein sollte, werde ich den Handel abbrechen. Ich werde keine Zahlung entgegen nehmen, denn ich betreibe das nur für die Community. Nach dem Handel würde ich mich sehr über eine positive TBM freuen. Scheuen sie nicht mich anzuschreiben. Ein Gespräch vor dem Trade ist gerne möglich. Jeder Trade wird mit einer Videoaufnahme aufgezeichnet und an Epvp gerreicht und unter meinem Profil verlinkt. Wenn sich ein Handelspartner scheut und nicht möchte das er veröffentlicht wird soll er das bitte mitteilen dann wird sein Name Zensiert. Meine Kontaktdaten sind ausschließlich Skype: FabolousCaroLine. Gehen sie sichher das es sich um die richtige Person handelt. Ich verneine keine Beweise zu liefern. Ich wünsche eine erfolgreiche Zusammenarbeit.
Mfg Caroline

English Version :

Dear prospective buyer,
I write this contribution for reasons everyone may know. Scamer. Everyone knows them and everyone wants to avoid them. That's why I offer a service which refers only to the space Combat arms. If you want to buy an account and are not sure whether the trading partner is legitimate, they have the opportunity to contact me. First of all, I will immediately block people with the help of a fraud and report to Epvp. The trade will take place via "Request A Trade". On the other hand, I will not continue. I do not specify service times in advance. A design for my service will appear soon. To my experience about Nexon-> I am clear about how it is possible to ensure a security of both trading partners. If I notice that something is not running out as it should be, I will cancel the trade. I will not accept any payment, because I only do this for the community. After the trade, I would be very pleased about a positive TBM. Do not be afraid to write me. A call before the trade is possible. Each trade is recorded with a video recording and is then sent to Epvp and linked under my profile. If a trading partner shies away and does not want to be published he should announce that and his name will be censored. My contact details are only Skype: FabolousCaroLine. Go to the right person. I do not provide any evidence. I wish you a successful cooperation.

Caroline



Skype : FabolousCaroline
Caro Line is offline  
Thanks
1 User
Old 01/18/2017, 21:52   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2017
Posts: 6
Received Thanks: 0
I loled
Kifle is offline  
Old 01/18/2017, 22:11   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2017
Posts: 79
Received Thanks: 12
Tut mir leid dich enttäuschen zu müssen, aber du erfüllst die Voraussetzungen um ein Middleman zu sein, nicht. Die Voraussetzungen, um als Middleman agieren zu dürfen sind wie folgt:
  1. Du musst mindestens 10 The Black Market Bewertungen haben.
  2. Du musst mindestens 3 Monate Mitglied sein.
  3. Du musst mindestens 300 Beiträge haben.

Sobald du diese Voraussetzungen erfüllst, kannst du als Middleman agieren.
Der Admin is offline  
Thanks
1 User
Old 01/18/2017, 22:30   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 10
Received Thanks: 2
Ich agiere nicht als vollwertiger MM. Eher als helfer
Caro Line is offline  
Old 01/19/2017, 01:48   #5 Trade Status: Unverified(?)




 
C0kkie's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1741/0/0
Join Date: Aug 2011
Posts: 34,026
Received Thanks: 4,190
Sowas wie einen "Helfer" gibts nicht.

#closed
C0kkie is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 22:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.