Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 01:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche hilfe bei CS GO gambling seite

Discussion on Suche hilfe bei CS GO gambling seite within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
phil27's Avatar
 
elite*gold: 8
Join Date: May 2005
Posts: 309
Received Thanks: 39
Suche hilfe bei CS GO gambling seite

Hey suche jmd der mit dem bot erfahrung hat ...

haben alles fertig da ..seite läuft ... anpassungen sind keine nötig ... geht eigentlich nur mir zu erklären wie das mit dem bot läuft und vll mal drüber zu schauen ob es backdoors gibt etc...

zahle sofort per pp ... added mich in skype oder pmed mich hier ... nicht nächste woche oder so sondern jetzt

grüße
phil27 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] Coder für einen SteamBOT (Gambling Seite) [B] Gewinnbeteiligung
09/08/2015 - Coders Trading - 4 Replies
Der Coder sollte Erfahrung mit Steam und Steambots haben, es soll ein BOT für eine Gambling Seite werden. Die Seite steht bereits, es muss nur ein BOT her und der muss mit der Seite verbunden werden. Windows Server, Webspace, Domain sowie Account ist vorhanden. Weitere infos via Pn oder Skype. Freundliche Grüße, Johnny
[SUCHE] Coder für CS:GO Gambling Seite.
06/24/2015 - Coders Trading - 3 Replies
Heyou liebe Elitepvpler, ich suche einen Coder der mir eine CS:GO Gambling Seite erstellt. Einzelheiten werden per PN geklärt. Grüße.
[SUCHE] Coder für CS:GO Gambling Seite.
06/18/2015 - Coders Trading - 0 Replies
Heyou liebe Elitepvpler, ich suche einen Coder der mir eine CS:GO Gambling Seite erstellt. Einzelheiten werden per PN & Skype geklärt. Grüße.
Lucky Jades (Gambling? what gambling? you mean upgrading?)
05/15/2008 - RF Online - 5 Replies
What the hell do lucky jades do? Hard facts, not "I think" please. Im a crafter and im having a really hard time making level 50 armor (im level 50 btw), so could this help me?



All times are GMT +2. The time now is 01:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.