Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Conquer Online 2 > CO2 Private Server
You last visited: Today at 22:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Why Elitepvpers Become Board ?

Discussion on Why Elitepvpers Become Board ? within the CO2 Private Server forum part of the Conquer Online 2 category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 708
Received Thanks: 46
Why Elitepvpers Become Board ?

i think cuz Binary End Here
magnon is offline  
Old 07/24/2009, 22:42   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 12,369
Received Thanks: 2,168
Eh. What.?
TheOwnWay is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/24/2009, 22:43   #3
 
n0mansland's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 780
Received Thanks: 255
Board? or Bored? Which would be Boring..

No it's not because of Binary ending. Maybe you just lost interest into ElitePvpers.

#Request Close, Nothing about Co2 Pservers
n0mansland is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Board Einführung - Elitepvpers (PLEASE READ TOO)
03/08/2010 - Say Hello - 0 Replies
Heyhoo, und erstmal willkomme auf/in elitepvpers.com :) Bevor ihr jetzt auf das Forum losstürmt und nicht wisst wo ihr anfangen sollt, möchte ich euch hier einen Überblick über unser Forum geben in Bezug auf den Umgang mit der Forensoftware und den anderen Mitgliedern ;) Ihr müsst euch natürlich nicht alles durchlesen, falls ihr aber fragen zu einem bestimmten Thema habt könnt ihr hier die Antwort finden. Sollte noch etwas unklar sein könnt ihr euch gerne im Thread melden. -English...
Board entlastung durch Longjuyt2 Board ?
07/28/2009 - Metin2 Private Server - 18 Replies
Moin Moin , und zwar kotzen mich die Server Auslastungen seit dem Serverdown von Longjuyt tierisch an. Da hab ich mir gedacht , ob es nicht Sinnvoll wäre ein 2. Board für die Diskussionen aufzustellen. Nachdem der Server wieder laufen würd, könnt man das Forum ja wieder löschen damit ePvP seine User nicht verliert :) Gruß
Yourmail @ elitepvpers.net // yourname.elitepvpers
09/29/2006 - Off Topic - 16 Replies
Hallo. Ich hoffe das ist okay ;> Wer eine eMail mit "[email protected]" oder Webspace mit "Deinname.elitepvpers.net" möchte" (Nur legale Inhalte) Soll mir einfach kurz und knapp ne EMAIL "KEINE PM!" schreiben.



All times are GMT +2. The time now is 22:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.