Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Call of Duty
You last visited: Today at 23:10

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



CoD4 Scoper config??

Discussion on CoD4 Scoper config?? within the Call of Duty forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
julianrhade's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 106
Received Thanks: 10
CoD4 Scoper config??

Hat wer ne gute Scoper config?
Brauch sie für Promod.
julianrhade is offline  
Old 03/19/2011, 10:22   #2
 
Kollegahy0's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 528
Received Thanks: 31
Jep ich hab eine hab auch ein trade gemacht

Kollegahy0 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[COD4] Movie Config by Przzy
07/04/2011 - Call of Duty - 10 Replies
Hallo EPVP com :) da ich im Call of Duty Forum, mit der SUFU keinen Beitrag zu einer COD4 - Movie Config gefunden habe, dachte ich mir, ich stell euch mal meine rein. Für wen ist eine Movie CFG - geeignet? - Für leute die Movie's machen wollen :D - Für leute die Gute Grafik mögen Wie bekomme ich so eine gute Grafik? - Ihr fügt die Movie.cfg in euren Main ordner ein - Anschliesend startet ihr COD4, geht auf einen Server und gebt in die Console /exec movie.cfg ein
Scoper Cfg Cod4
03/08/2011 - Call of Duty - 4 Replies
COD4 Scoper Config Da ich einen Cod4 clan habe und Scoper bin dachte ich mir ich Post mal meine cfg da sie gut für Scoper geeignet ist. Nervige Sachen auf dem Boden wurden entfernt und es gibt auch FilmTweaks. Config : MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Virus Total : VirusTotal - Free Online Virus, Malware and URL Scanner
[B!] x22: CSS xPack, COD4 xRadar - LIFETIME, COD4 xPack bis 2012 [S] PAYSAFECARD
02/12/2011 - Steam Trading - 18 Replies
~ CLOSED.
Tausche CoD4 CD Key + Minecraft Premium Acc gg CoD4 Steam
02/04/2011 - Minecraft Trading - 5 Replies
Hi Leute, ich habe mir CoD4 gekauft, aber hätte es lieber für Steam. Deswegen tausche ich meinen CoD4 CD Key + Minecraft Premium Account gegen CoD 4 als Gift bei Steam Gerne über MM MFG G4mer4ever



All times are GMT +2. The time now is 23:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.