Was ist genau der Sinn von read only Funktionen?
(ich weiß, was das ist und was es bewirkt)
Aber warum soll man read only Funktionen nutzen?
Man kann doch einfach mit normalen Funktionen Werte wiedergeben ohne andere Werte zu verändern.
Wenn du ein const-Objekt hast, müssen alle validen Funktionen mit const gekennzeichnet werden - geht sonst nicht.
Beispiel:
Code:
class A{
public:
int getValueA(){ return 0; }
int getValueB() const { return 0; }
};
...
const A* a = new A;
a->getValueA(); // <- GEHT NICHT
a->getValueB(); // <- Geht
Running Function 2 after Function 1 finished 09/15/2013 - AutoIt - 3 Replies Hey, its me again.
Im stuck on a problem since yesterday and as much as i hate to ask for help, i really dont know what else to try. I want Function 2 to run after Function 1 has finished. I tried GuiCtrlSetOnEvent and MsgLoop, but i dont really understand it. I tried to read tutorials but they didnt help at all.
The line that are underline is what im talking about. I want gamestart() to run first and when its finished, i want iniviteteam() to run.
#AutoIt3Wrapper_UseX64=n...