Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



KBOT

Discussion on KBOT within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 2
Received Thanks: 0
KBOT

ENGLISH
Wave good, already that there is no star player for the ibot, but there is a program that is called the kbot and I believe that it is possible to crack this.

The genius who knows crackear that speaks with me and him I spend the program in order that cracked.
Salu2

And pardon for my English / German for that this translated literally
GERMAN
Welle gut, bereits dass es keinen Sternspieler für den ibot gibt, aber, ist dort ein Programm, das der kbot genannt wird und ich glaube, dass es möglich ist, das zu krachen.

Das Genie, das crackear weiß, der mit mir und ihm spricht, ich verbringt das Programm, damit krachte.
Salu2

Und Entschuldigung für mein Englisch / Deutsche für der das übersetzt buchstäblich
jeroni_10 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
kbot
01/21/2011 - Browsergames - 12 Replies
kann man denn auch per PSC kaufen?? und wo und wie?? Ps: wieso zeigt mir immer virus bzw trojaner!!??
Kbot 4.20
10/07/2010 - Browsergames - 6 Replies
Deutsch: Wer gab den KBot 4.20gg Version. Vielleicht hat jemand möglicherweise eine Art von Crack, nicht wahr? Tvirusx1 haben vorhin gesagt, wenn du aus geben eine neue Version ist nur mit ihm zu reden und er tut es. Wenn Sie wollen, kann es sehr willkommen! Sorry über die Schreibweise fällig. (Google) English: Who gave the KBot 4.20gg version.
kbot-.-
09/29/2010 - Browsergames - 4 Replies
wieso kackt er bei mir immer ab ey-.- immer bei denn sibeloniten oder kristallinen irgendwelche bestimmt konfi dafür?? bin voll elite... oder kann es daran das ich patches ziehe`? das er so viel internet benötigt?
kbot 4.16
09/28/2010 - Browsergames - 4 Replies
weiß wer ob der kbot 4.16 hony boxen sammelt ?
kbot
09/10/2010 - Browsergames - 1 Replies
könnte ihn vlt einer für mich bezahlen da ich bei denn keine ahnung habe wie das geht und ich nur über PSC immeer bezahle der das macht bekommt von mir einer 10€ als gleich machung oder wie man das nennt:handsdown:



All times are GMT +2. The time now is 14:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.