Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 20:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Search ! Ogame Privatserver

Discussion on Search ! Ogame Privatserver within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Senad888's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2007
Posts: 751
Received Thanks: 186
Search ! Ogame Privatserver

hey i search a ogame privatserver can anyone tell me a website thank youu
Senad888 is offline  
Old 10/19/2009, 16:50   #2

 
elite*gold: 146
Join Date: Apr 2008
Posts: 14,686
Received Thanks: 9,968
Use the search function or google next time please!

Die Schnittstelle is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
New Ogame Privatserver (high rate)
10/11/2012 - Browsergames - 4 Replies
Invictus Entertaiments ____ High speed Ogame Privat server. Storgage at start very high. Newbie protection: 0- 1mio points Still looking for Operators, we will accept applications, if we have 50 acctive players. ____
OGame / Privatserver / KEIN Freehoster.
04/01/2011 - Browsergames - 85 Replies
Well, Huhu nette Com. Wir bauen gerade ein etwas größeres Projekt auf - Basierend auf dem Prinzip von "OGame", was mit sicherheit einige von euch kennen werden. Da wir uns leider gottes noch in der "Aufbauphase" befinden, könnten wir ein paar fleißige Tester gebrauchen, die den normalen Spielablauf simulieren. (Einen reset wirds natürlich nicht geben. :)) Die eigenschaften des Universums lauten wie folgt:
Ogame Privatserver SUCHE!
01/01/2011 - Browsergames - 10 Replies
hey board, ich suche immernoch einen ogame privatserver kann mir jemand bitte einen link posten? Ich hab bei googelt circa. 1 stunde gegooglet ich finde nix ausser anleitungen wie man einen macht oder welche die schon längst down sind bitte helft mir und closed nicht den thread ich suche schon wirklich lange einen...:( No one knows a pserver for ogame ? :confused:
[search] ogame bot!!!
08/09/2010 - General Gaming Discussion - 1 Replies
hey leute ich such nen ogame bot... bitte postet alles was ihr an bots so habt.. -der bot sollte eine bauliste haben, also das man einstellt, was er halt alles aubauen soll -er sollte flottenbefehle um angegebene uhrzeiten ausführen können -er sollte die fleet wegschicken können, falls man angegriffen wird und wenn möglich das er dem angreifer dann auch ne nachricht schickt das die fleet weg ist das wäre eig. das nötigste fürn moment ich bin für jeden post dankbar



All times are GMT +2. The time now is 20:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.