Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 15:13

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



SF Private | How to change player items?

Discussion on SF Private | How to change player items? within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2013
Posts: 25
Received Thanks: 3
Post SF Private | How to change player items?

I have shakes e fidget pvserver..
How to change player items?
vh3pro123 is offline  
Old 04/17/2014, 08:43   #2
 
chyba404's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2013
Posts: 32
Received Thanks: 8
In database
chyba404 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
HOW I CHANGE WEAPONS ON ITEMS SHOP PRIVATE SERVER
12/15/2013 - WarRock - 8 Replies
TITLE
[Selling] CSM4 perm color+player name change+event items perm
06/30/2013 - Combat Arms Trading - 4 Replies
Heey Heey Heey Leute ich bins wieder und war lange nicht mehr hier, aber dafür habe ich euch einen account mitgebracht! ich habe ihn seit meinem letzten trade (als ich von Max | Supr3m3NOOB gescammt wurde) gelevelt. er ist nun CSM4 bald 2LT habe event sachen perm sprich diesen roten rucksack diese sg hot shot LE und diese MSG hot shot LE. ich habe dazu (weil ohne für combatarms geldausgeben lohnt sich es nicht für mich :) ) noch 10€ psc rein gesteckt und ihr habt nun in der inbox...
Nur Player change?
06/22/2008 - World of Warcraft - 3 Replies
Hi, Und zwar habe ich in dem neuen Video auf "Kyrmu" gesehen das nur er selbst zum Untoten gechanged hat und andere Nachtelfen werden weiterhin normal angezeigt. Wie ist das möglich? Desweiteren funktioniert bei mir Undead male -> Human male nicht, wird nur Bart (den ich schon entfernt habe) und eine andere Haarfabe angezeigt. ansonsten ist nichts verändert. Kann mir da jemand weiter helfen? Danke schonmal MfG



All times are GMT +2. The time now is 15:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.