Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 15:04

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Shakes & Fidget Private Server

Discussion on Shakes & Fidget Private Server within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 32
Received Thanks: 7
Shakes & Fidget Private Server

CZ/SK/EN Shakes & Fidget Private Server


FaceBook Page
EuphoriaStory is offline  
Thanks
1 User
Old 04/06/2014, 17:58   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 50
Received Thanks: 3
Nice pserver
joseluisperez is offline  
Old 04/06/2014, 20:40   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,527
Received Thanks: 233
server ganz ok aber wird sehr schnell lw
zeraptor is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Shakes & Fidget Private Server
07/28/2015 - Private Server Advertising - 3 Replies
Is there any of them working? Please... I can't really found one :\
Help! Shakes and fidget private server
04/17/2014 - Browsergames - 5 Replies
Does anyone know how to create a private server? If you can help me? Can you tell me where to find the files? thanks ;)
Private Server - Shakes & Fidget
01/22/2014 - Browsergames - 2856 Replies
http://saved.im/mtg5otgxnjrz/shakes_and_fidget-03. jpg Das Projekt befindet sich seit dem 31. Juli, 2011 in holpriger Entwicklung. Es handelt sich hierbei um einen „Shakes and Fidget - Server”. FAQ - Häufig gestellte Fragen: WIE komme ich auf den „Private Server”? - Um auf den „Private Server” zu gelangen, müsst ihr eine Einladung*, oder gültige Benutzerdaten besitzen. (*Einladungen können ausschließlich durch bereits registrierte Benutzer, ggf. durch einen Administratoren,...
Private Server - Shakes & Fidget
05/16/2013 - Browsergames - 189 Replies
http://saved.im/mtg5otgxnjrz/shakes_and_fidget-03. jpg Hallo liebe Community, Mommentan funktioniert lediglich die Regestrierung ( nach 10 Minuten arbeit ) Damit ich nicht voll geflamed werde "DU BENUTZT ELSE F1L3S!!111!1ß1!" Ein Screen des Code editors und MEINEN Files : http://i.epvpimg.com/PoNYd.png
Shakes & Fidget Private Server
04/25/2013 - Private Server Advertising - 1 Replies
Hey Community Ich habe ja schon öfters gesehen oder besser gesagt gelesen das es möglich ist einen Shakes und Fidget Private Server zu erstellen, habe auch schon ziemlich lange die Sufu´s benutzt aber leider erfolgslos. Meine Frage, ist es möglich einen Private Server zu erstellen und wie/wo/was geht und macht man das?



All times are GMT +2. The time now is 15:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.