Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 19:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Super Hero Squad Frage

Discussion on Super Hero Squad Frage within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
MrMiddleman's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 413
Received Thanks: 9
Super Hero Squad Frage

Moin, wollt mal fragen, ob man wen man den Jr S.H.I.E.L.D Agent für 30 tage kauft und dann während dieser zeit helden kauft und es dann abläuft nach ablauf immernoch mit diesen Helden die man mit silber gekauft hat spielen kann. Oder was passiert dann?
MrMiddleman is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B] CBS code für APB Reloadet & Marvel Super Hero Squad [S] E*Gold
07/05/2012 - elite*gold Trading - 6 Replies
titel gucken !!!! wer die haben möchte schreibt mir PN. ich sage euch dann was der code beinhaltet und ihr schlagt mir dann einen Preis vor :D
[Request] Super Hero Squad Online
05/11/2012 - Browsergames - 0 Replies
I would be grateful if someone could point me in the direction of a hack for Super Squad Online or make one either would be highly appreciated. The type of hack i'm looking for Gold and/or Silver hack preferably Gold. Or an Exp Hack would also be helpful.
Marvel super hero squad online
04/01/2012 - Browsergames - 1 Replies
Can somebudy help me to create & download this game? " Marvel Super Hero Squad Online " I'm from romanian and i can't download it. Can somebudy help me plz? :(
[B] Super Hero Squad Online Gutschein [S] e*Gold
01/08/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Ich verkaufe einen Gutscheincode für "Marvel Super Hero Squad" Mit den Gutscheincode verstärken sie ihr Team um die Mutantin "Storm" aus "X-Man". Dazu bekommen sie noch eine kostenpflichtige Mission bei der sie gegen "Venom" antreten müsst. Dazu erhalten sie noch 2 "Kartenquest" für "Storm" indem sie sich jeweils 3 Karten für ihr Spielerdeck verschaffen können. Wenn ihr intresse habt dann schreibt euch einfach euer Angebot als Kommentar wenn man die Sachen so kauft kostet es 10€.
need marvel super hero squad online hack
06/18/2011 - Browsergames - 0 Replies
i need marvel super hero hack and codes



All times are GMT +2. The time now is 19:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.