Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > New Arrivals > Blade & Soul
You last visited: Today at 03:50

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Blade and Soul China Installation Tutorial/Patches/Deutsche Community + Support

Reply

Old   #46

elite*gold: 0
The Black Market: 155/0/0
Received Thanks: 138
Hier ist das neue Video vom English Patch.
Habe es von den Machern direkt bekommen und da sie es nicht ändern können. Tue ich es hier rein posten.

​Kirito is offline  
Old   #47

Received Thanks: 1
Smile

Sieht ziemlich interessant aus, hab aber auch noch ein paar fragen:
Gibt es bei eurer Gilde ein mindesalter?
Ist das spiel freetoplay?
Seid ihr überhaupt noch aktiv?
Das wären erstmal meine fragen

ExZoTatioN is offline  
Old   #48

Received Thanks: 29
Die Gilde ist immernoch aktiv ich selbst nicht da ich gerade viel Berufliches zu tun habe. Mindestalter 16.
Ja Free to Play.
Cykløp is offline  
Old   #49

Received Thanks: 0
Ui ui hier ist ja was los : D

Das Spiel soll (2015 ende Sommer Beta nach EU & US kommen )
Und ja Die Gilde ist Aktiv auch die Chaos Bros
Zu zeit kommt nur nichts weil ich nicht reden kann (Weisheitszahn op hinter mir >_<)

Und Danke nochmal an alle die uns Unterschützen :*

Benomm is offline  
Old   #50

elite*gold: 101
Received Thanks: 1,138
Quote:
Originally Posted by 'oShet View Post
Nein.. Blade and soul wird zu 90% nicht in US oder EU erscheinen.

Wird nur korea,hk,taiwan und russia sein.
da bist du leider falsch informiert. B&S sollte eigentlich schon 2012-2013 für EU erscheinen aber leider wurde nichts draus, gab jetzt direkt auch keine stellungsnahme von NCsoft

auf der Gamescom 2014 wurde mit einen Produktmanager von B&S gesprochen und er hat einige fragen beantwortet, hier mal ein Zitat von B&S dojo

Quote:
Today at Gamescom I had the chance to meet the product manager of BnS EU/NA.
Talked to her for a while about their plans for BnS.

Please take everything with a grain of salt

Release date is aimed at 2015 (rather late)
Client base will be Chinese client.
Fatigue system might not be present (she strongly dislikes it but as I understood there are no concrete plans yet)
Warlock class will not be included initially
They will most likely have PvP and PvE servers.
Plans are that you will still choose your faction on PvP server but there won't be a need to equip PvP dobok to attack players.
You will most likely not be able to change faction on PvP servers.
Edit: Game will be a f2p model but not interely free (I have no idea what she meant with that... But i kinda don't like the sound of that. Maybe its jusz B2P?)

I will see if she will be there tomorrow agan. If you guys have questions (be reasonable) post them here and I will see what I can do.
Since it seems some people don't believe me I'll also try to get a picture tomorrow

EDIT WITH UPDATE ON SECOND PAGE.

Got some questions answered

But first of all. She will drop by the weeks and say hi. She will also do an AMA soon. Be nice guys she is really nice as well and happy that there still is a big community like ours for BnS.

We also got a photo done! It's on her phone so dunno what she's gonna do. But I know I got prove now!

Finally here are some answers.

Why delay
Many reasons. One big main reason are techincal differences in the clients. As an example Tera (good ping and fps in korea but horrible in EU mainly because how much faster the internet in korea is)
They know how important ping is.

We also know another reason

PvP
Bigger focus on pvp overall (especially owpvp since arena is already there)
Tournis is a yes / same for esports. She mentioned the korean tournis as an example.

Payment model
No decision

lvlcap/content on release
Don't know yet

No gamescom?
Because they where simply not ready for it. She doesn't know wether they will be at E3 or not. At least it wasnt a definite no

Multiple Servernodes
She is aware of how important ping is and is already looking into multiple solutions.

Beta
Early 2015

That's what I got for now. I did look at all questions you asked. The ones that are not listed, didn't have an answer.

She also talked about the light and dark path in endgame and leaving people more choice there but I've never seen that so dunno maybe someone can elaborate.

There also is an open position for a community manager on the NCSOFT wich is for BnS.

This is all written on my phone so you better not complain.
Lυnι is offline  
Old   #51

Received Thanks: 100
Quote:
Originally Posted by .Benihime View Post
Darum haben EU und US schon eigene Seiten, bitte nicht sachen verbreiten von denen man keine ahnung hat.

Welche Ping Booster benutzt ihr ?
Die Seite wurde zuletzt vor 2 Jahren oder so aktualisiert
Ammy' is offline  
Old   #52

elite*gold: 513
Received Thanks: 212
Und in 2015 wird es wahrscheinlich wieder nichts. -.- warum müssen wo solange warten.
seosty is offline  
Old   #53

Ich frag mich wo euer Problem liegt, das Game wird in EU und NA entweder extrem p2w oder p2p und nach 2 Jahren dann F2P mit P2W, wie immer mit den ganzen Games die nach EU/NA kommen.. Da hab ich lieber nen etwas höheren Ping und dafür dann kein ****** p2w
Ammy' is offline  
Old   #54
Sapere aude

elite*gold: 6820
The Black Market: 186/0/0
Received Thanks: 9,710
Das Spiel ist nun schon sehr alt. Ich denke nicht, dass es wirklich große Erfolge in Europa und der USA feiern wird (siehe Tera).

Die China Version habe ich während der Closed & Open Beta gespielt. Anfangs war es ganz spaßig aber nach einiger Zeit hat es meiner Meinung nach stark nachgelassen.
Acid is offline  
Old   #55

Lieber Acid deswegen wird das spiel ja für EU NA überarbeitet Gameplay und Grafik weil wir nen anderen Geschmack hab wie die Asiaten.
Cykløp is offline  
Old   #56

Quote:
Originally Posted by Cykløp View Post
Lieber Acid deswegen wird das spiel ja für EU NA überarbeitet Gameplay und Grafik weil wir nen anderen Geschmack hab wie die Asiaten.
xDDDDD was du laberst ey
Ammy' is offline  
Old   #57

Es ist halt so Informiere dich mal
Cykløp is offline  
Old   #58

elite*gold: 1
Received Thanks: 56
Quote:
Es ist halt so Informiere dich mal
auch wenn das so ist lassen die sich damit aber sehr viel zeit
Complexion is offline  
Old   #59
Sapere aude

elite*gold: 6820
The Black Market: 186/0/0
Received Thanks: 9,710
Quote:
Lieber Cykløp, woher nimmst du deine Information? Ohne Belege ist so eine Aussage nämlich nicht viel wert. Ncsoft hat nichts der gleichen veröffentlicht ().
Acid is offline  
Old   #60

elite*gold: 101
Received Thanks: 1,138
Quote:
Originally Posted by Acid View Post
Lieber Cykløp, woher nimmst du deine Information? Ohne Belege ist so eine Aussage nämlich nicht viel wert. Ncsoft hat nichts der gleichen veröffentlicht ().
Sie werden es evtl etwas anpassen auf EU/NA aber komplett neu überarbeiten für den Westlichen Raum, wohl eher nicht.

Zitat

Quote:
Die originale koreanische Sprachausgabe des Spiels ist bereits fertig, um Blade & Soul für den westlichen Markt aufzubereiten ist allerdings mehr als das einfache Übersetzen des Textes und das Aufnehmen neuer Dialoge erforderlich. Zwischen Gameplay-Stilen herrschen große kulturelle Unterschiede, und das bedeutet, dass etwas, das Spieler in Korea als unterhaltsam und ausgewogen betrachten, in Europa und Amerika möglicherweise nicht ganz so gut ankommt. Solchen Erwägungen Rechnung zu tragen, ist zeitaufwendig und NCSOFT® hat es sich zur Aufgabe gemacht, das Ganze richtig anzugehen - ohne dabei die Elemente zu opfern, die Blade & Soul in Korea so beliebt machen.

Lυnι is offline  
Reply

Tags
blade and soul, china, game, patch, tutorial

« Previous Thread | Next Thread »