Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:44

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Black desert

Reply

Old   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 90
Ich kann mir gut vorstellen, dass das selbe bei Black Desert auch wird. Immer wenn ichwas will bekomm ich es nicht ;D sry Leute

wladi0 is offline  
Old   #17

elite*gold: 720
Received Thanks: 221
Ist leider so. Bis das MMO auch in Westen erscheint ist die Luft schon lange draußen. Siehe B&S

seosty is offline  
Old   #18

Jemand da, der Black Desert zockt?
wladi0 is offline  
Old   #19

Received Thanks: 41
ich warte bis es in eruope kommt

ugurano is offline  
Old   #20

Ich habe beim lol spielen einen Koreaner im Team gehabt und hab ihn dann angebettelt, dass er mein Black Desert Account verifizieren soll.... und was soll ich sagen... er hats gemacht
wladi0 is offline  
Old   #21

elite*gold: LOCKED
Received Thanks: 13
Ich hab auch einen Black Desert Account, muss sagen das Spiel ist Hammer!
GottGaben is offline  
Old   #22

elite*gold: 720
Received Thanks: 221
Macht das überhaupt Spaß mit so einem hohen Ping?
seosty is offline  
Old   #23

Quote:
Originally Posted by seosty View Post
Macht das überhaupt Spaß mit so einem hohen Ping?
Beim Ping merkt man nur ein unterschied im PvP, einfachso PvE merkt man sogut wie nix. Trotz hohen Pings
wladi0 is offline  
Old   #24

elite*gold: 5
Received Thanks: 3,666
Quote:
Originally Posted by wladi0 View Post
Beim Ping merkt man nur ein unterschied im PvP, einfachso PvE merkt man sogut wie nix. Trotz hohen Pings
Natürlich merkt man was. Das Game ist sehr action lastig und alles auf Kombos ausgelegt, wenn du dann einen Ping von 400 oder mehr hast, wird die Kombokette oft unterbrochen. Selbes beim ausweichen...vorallem sind viele Mobs recht stark, wenn du mehrmals nicht ausweichst oder der Ping Probleme macht, nunja, bist du tot.
Sayael is offline  
Old   #25

Quote:
Originally Posted by Sayael View Post
Natürlich merkt man was. Das Game ist sehr action lastig und alles auf Kombos ausgelegt, wenn du dann einen Ping von 400 oder mehr hast, wird die Kombokette oft unterbrochen. Selbes beim ausweichen...vorallem sind viele Mobs recht stark, wenn du mehrmals nicht ausweichst oder der Ping Probleme macht, nunja, bist du tot.
Ja des war nur ein Zitat eines Livestreamers den ich gefragt hab. Aber aus eigener erfahrung muss ich einfachnur sagen, dass man mal zurückgeportet wird. Der mob teleportiert sich auch manchmal hinter dich und das alles nervt halt.
Hat mich aber nie bei Komboketten oder so gestört, da es eigentlich im Kampf bei mir garnicht zu laggs kommt.
Also so schlimm ist es bei mir garnicht.

Das Spiel Black Desert ist richtig richig geil. Bin mir sicher wenn es in Deutschland rauskommt wird es Platz. 1.
Ich hab aber keine Lust auf Koreanisch zu Spielen ( trotz englisch patch ) ich warte lieber noch ein Jahr
wladi0 is offline  
Old   #26

Received Thanks: 32
Quote:
Originally Posted by seosty View Post
Ist leider so. Bis das MMO auch in Westen erscheint ist die Luft schon lange draußen. Siehe B&S
Sei froh, das Game würde hier von greedy publishern zerstört werden.
Asuna. is offline  
Thanks
1 User
Old   #27

Received Thanks: 44
really nice game!
Factory_Owner is offline  
Old   #28

Received Thanks: 264
I created an OCR for Black Desert. It helped me alot in game.
(Optical Character Recognition)
killzone is offline  
Old   #29

Received Thanks: 36
Personally, I claim that this game could be something unequal -compared with common RPG games.

The MMORPG-section needs new, unique ideas, some kind of a revolution... I'm seriously bored and looking for a game which bonds me and awakes my inquisitiveness.

Black desert is one of the game, that I pay attention and following since the beta.
Hopefully, this game will make it through.

Before you getting ****** and have a bad image of black desert cause of the bad connection gateway
( I know, that bad connection can seriously frustrate someone and leaves a bad image of the game), just wait till its official available for us to join.

As I know, the game will be published 2016 - Did I just misread somethin' here ?
C_O_R_E is offline  
Old   #30

Received Thanks: 32
Quote:
Originally Posted by C_O_R_E View Post
Personally, I claim that this game could be something unequal -compared with common RPG games.

The MMORPG-section needs new, unique ideas, some kind of a revolution... I'm seriously bored and looking for a game which bonds me and awakes my inquisitiveness.

Black desert is one of the game, that I pay attention and following since the beta.
Hopefully, this game will make it through.

Before you getting ****** and have a bad image of black desert cause of the bad connection gateway
( I know, that bad connection can seriously frustrate someone and leaves a bad image of the game), just wait till its official available for us to join.

As I know, the game will be published 2016 - Did I just misread somethin' here ?
If it comes to us, it will be dead in a year or two because of p2w like every other mmo that came to us

Asuna. is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »