Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 01:34

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Searching Job as Designer [German / English]

Discussion on Searching Job as Designer [German / English] within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 1
Received Thanks: 0
Arrow Searching Job as Designer [German / English]

Hello Guys!

I started creating designs 4 years ago meanwhile i were very interested in youtube!
Since then i started to work out on it and gotten better over the time. Now im a pretty good designer which already handled some tasks of 250k+ youtubers.

I am able to work with Photoshop but i doesnt got any experiences with Illustrator.

Right now im searching for a consistent job as a graphic designer which offers me some money to earn. I will accept some cheap once too. I am able to work on those designs mostly 4-7 hours a day.

Payment via Paypal


Contact:

Skype: sherkzyoutube
Elitepvpers Pm or Thread
Youtube: Sherkz - Design & FX


German:

Hallo User!

Ich bin nun seid ca. 4 Jahren im Bereich Design tätig. Mittlerweile bin ich sehr geübt im Umgang mit photoshop. Ich habe bereits aufträge von 250k+ Youtubern erfüllt und für kleinere Firmen projekte in arbeit genommen.

Ich bin in der Lage mit Photoshop zu arbeiten, habe jedoch leider keine Illustator kenntnisse.

Momentan suche ich nach einem konstanten Job, mit welchem ich mir ein wenig Geld verdienen kann. Ich nehme auch Jobs mit weniger verdienst an. Ich bin in der Lage 4-7 pro Woche an den Designs zu arbeiten.

Bezahlung läuft über Paypal
YourGraphics is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Searching Job as Eventmaster or other Ways to help.. [German/English]
07/08/2012 - SRO Private Server - 0 Replies
Hey Leute also zuerst mal in Deutsch Also Ich stell mich erstmal vor: Ich heiße Patrick und bin 15 Jahre als und gehe nach den Sommerferien wie auch unten gennant in die 10. Klasse also wollte Ich mal in die Runde fragen(An die Server Betreiber etc.) ob es nicht Leute gibt die einen Eventmaster oder ähnliches gebrauchen könnten? Ich spreche fließend Deutsch und auf Englisch kann ich mich auch verständigen. Ich habe im Moment Ferien d.h. 3 Wochen bis auf das nächste Wochenende bin ich immer...
Searching an Job as Admin/EventManager etc... [German/English]
07/08/2012 - SRO Private Server - 1 Replies
Hey Leute also zuerst mal in Deutsch Also Ich stell mich erstmal vor: Ich heiße Patrick und bin 15 Jahre als und gehe nach den Sommerferien wie auch unten gennant in die 10. Klasse also wollte Ich mal in die Runde fragen(An die Server Betreiber etc.) ob es nicht Leute gibt die einen Eventmaster oder ähnliches gebrauchen könnten? Ich spreche fließend Deutsch und auf Englisch kann ich mich auch verständigen. Ich habe im Moment Ferien d.h. 3 Wochen bis auf das nächste Wochenende bin ich immer...
[Searching] German->English/French translator!!
01/04/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hello! I am currently making a metin 2 private server(in german). My plan is to start on hamachi (The beta phase) then switch it into a root server. So far i've got it running perfectly. I'm looking for someone who can write German and English or French (You need to write it fluently and be comfortable with it) This person "Work" will be to interact with the future community(In game as a GM) and on forums.
Searching german or english guild in csro
09/12/2009 - Silkroad Online - 0 Replies
After Tsro have banned all the european ids, i decided to start csro. Now i am searching for a german or english guild, so if anybody wants to invite me pls tell me ur ingame name and the server u play on. Thx BigRob^^ Ps: my name in Tsro was AlphaRob, maybe anybody remembers me
Searching Tsro Server M Guild English Or german
09/09/2009 - Silkroad Online - 3 Replies
Hi i Begin Tsro yesterday now im lvl 23 and im searching a English or German guild when u have a guild pm me NAme MagicWonder or told me your name



All times are GMT +2. The time now is 01:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.