Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 15:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB BANNER + TEAMLOGO + LOGO

Discussion on WTB BANNER + TEAMLOGO + LOGO within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Sutto's Avatar
 
elite*gold: 221
Join Date: Jan 2016
Posts: 305
Received Thanks: 14
WTB BANNER + TEAMLOGO + LOGO

add me on skype.
Sutto is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Logo + Banner
06/26/2017 - Artist Trading - 13 Replies
Hallo, aufgrund einiger geplanter Projekte brauche ich einen Designer für ein Logo sowie einen Banner. Logo: Das Logo sollte eine Melone sein. Eine stinknormale Wassermelone, jedoch nicht wie man sie im Internet findet. Sie sollte etwa so stehen/liegen (Oberseite oben rechts) und zum Banner passen. Banner: Der Banner sollte die Schrift "Melons United" tragen und einen transparenten Hintergrund haben. Er sollte nicht zu groß und vor allem nicht zu breit sein. Lieber ist mir ja sogar,...
[Selling] GFX - Banner, Logo's
03/16/2015 - Artist Trading - 6 Replies
English: I am working with Photoshop for 1,5 years and if you have requests, I am ready to do them as quick as possible for me. Pricelist: Clanlogo: 10€ Youtube / Facebook Banner: 10€ Thread Design: 20€ Twitch Button: 10€ Only PSC AFTER I am finished, or Steam Wallet Cards More on request.
[S]GFX'ler für Logo und Banner
01/19/2014 - Trading - 0 Replies
Aloha, suche für unseren Clan, der übrigens demnächst zum Verein wird einen GFX'ler, der kreativ genug ist und vor allem Zeit und Lust hat ein Logo und FB / YT Banner zu erstellen. Über die Belohnung können wir privat schreiben. Skype: alaska-designs Liebe Grüße
[S] GFX Logo/Banner
12/14/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies
Elitegold hab ich die Tage noch mehr ~ Weiteres per PN
[S]GFX'ler für Logo+Banner
02/25/2012 - Artist Trading - 2 Replies
Hallo, ich suche ein Designer bzw. jemanden der kreativ ist und gut mit Photoshop umgehen kann, es handelt sich um ein Logo und evtl. 1 -2 Banner. Welches Thema und was genau es ist würde ich dann mit euch bzw. denjenigen Person besprechen. Gegenleistung wäre Elite*Gold Kontakt via Skype: McHolzNudel Danke!



All times are GMT +2. The time now is 15:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.