Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 02:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Avatar+signature design

Discussion on Avatar+signature design within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 58
Received Thanks: 0
Cool Avatar+signature design

Hello everyone! First of all, i only know how to speak English. I need someone who can create an avatar picture and signature for me. I'm a league of legends player so my avatar and signature requires to follow that theme.

Leave your skype here or message me your details. Thank you very much in advance.
carlson92 is offline  
Old 11/10/2013, 14:30   #2 Trade Status: Unverified(?)

 
Twix*'s Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 184/1/0
Join Date: May 2011
Posts: 3,019
Received Thanks: 367
add me on skype.
Twix* is offline  
Old 11/10/2013, 17:07   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 58
Received Thanks: 0
bump

bump

push
carlson92 is offline  
Reply

Tags
signature avatar design


Similar Threads Similar Threads
█ [S] Design ( YT Design / ElitePvpers Design / Avatar / Signatur / Web Design █
05/18/2019 - elite*gold Trading - 6 Replies
Hi Ich suche einen ,,Designer'' der mir folgendes machen kann: - Web Design - Signatur - Avatar - ElitePvPers Design - Youtube Kanal Design
[Selling] E*Pvp Shop Design, Signature, Avatar for WoW Gold?
09/14/2013 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
German Du möchtest deine World of Warcraft Gegenstände, Accounts, Goldstücke, Mounts etc. auf E*Pvpers verkaufen aber dein Shop zieht einfach nicht genug Kundschaft an und du weißt nicht woran das liegt? Es kann mehrere Gründe haben! -Zum einem hast du evtl. einfach zu viele Negative Bewertungen erhalten, da kann dir leider keiner mehr helfen. -Eventuell hast du zu hohe Preise und kein gutes Preis-/Leistungsverhältnis.
[Buying] Thread design, signature, avatar...
05/01/2013 - Artist Trading - 3 Replies
As the title says, for my boosting thread which is in my current sig. Payment via Paypal, leave your offers below please. Only interested in cool looking designs and quality stuff.
[B] Header/Logo/Avatar/Signature & Homepage Design
02/21/2012 - Artist Trading - 2 Replies
Hallo! Ich würde meine Dienste gern anbieten wollen. Arbeite mit Photoshop und mit über 2000 Stocks. Zurzeit alles unentgeldlich, zu lern zwecken ;) einfach hier melden oder mich auf Skype anschreiben. Skype: cloud_fox94



All times are GMT +2. The time now is 02:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.