Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 22:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] Web-Design .psd (kein Coding) [S] PayPal, elitegold

Discussion on [B] Web-Design .psd (kein Coding) [S] PayPal, elitegold within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
insideKeyDE's Avatar
 
elite*gold: 51
Join Date: Nov 2012
Posts: 392
Received Thanks: 71
[B] Web-Design .psd (kein Coding) [S] PayPal, elitegold

Quote:
Originally Posted by Chixxe View Post
#gekauft

ERFOLREICH VERKAUFT !!!


CLOSED !


greetz.
insideKeyDE is offline  
Old 11/24/2012, 19:41   #2 Trade Status: Verified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 81
Received Thanks: 0
#gekauft
Chixxe is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Web Design&Coding starting from 30Euro
11/05/2012 - Coders Trading - 3 Replies
Need to make your own website? Professinal web designer and coder is here to help you out. You should have your own url address and a server that is running the website(or I can do it all for you). Starting from 30Euro, if you need work done, we will need to discuss thru private messaging. Thanks!
[ SUCHE ] Scripter (Design coding)
10/07/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies
Heyho e*pvpler, in diesem Thread suche ich einen Scripter, der eine .psd scripten kann. Sprich, Design coden. Bei Interesse in Skype melden - nrw-m0del. Natürlich werdet ihr gut bezahlt, weiteres dann aber per Skype. Mit freundlichen Grüßen, Händler
[B] 2x Steam Accounts [S] Elitegold , Paypal KEIN PSC !
10/01/2012 - elite*gold Trading - 12 Replies
Moin leute ich verkaufe 2x Steam accounts die nicht gebannt sind und auch nicht negativ aufgefallen sind! Ich suche für die Elite*Gold oder Paypal schreibt einfach gebote in die TOPIC und wenn mir der preis gefällt schreibe ich euch eine PN Account 1# http://i.epvpimg.com/kqa1c.png Account 2# Verkauft http://i.epvpimg.com/cSlic.png
[B] .Net Coding Unterricht [VB / C#] [S] Elitegold, PSC
04/30/2012 - elite*gold Trading - 71 Replies
Hey, da ich momentan etwas Geld brauche, biete ich euch mein geistiges Wissen an. Ich programmiere seit .Net 3.0 aktiv in VB und seit .Net 4.0 auch in C#, somit kann ich euch professionelles Wissen über die 2 .Net Sprachen vermitteln. Was werde ich lernen? Aufbau, Struktur, richtiger Codestil. Datentypen, Schleifen, Klassen, Methoden, Funktionen, Subs. Thread-Programmierung. Memory-Access. Internet / TCP/IP Programmierung.
[B] Web-Coding, Design & Entwicklung ~ PHP,HTML,CSS & mehr .. [S] Psc/Ukash/PayPal
06/13/2011 - Artist Trading - 11 Replies
Hallo Elitepvpers, ich bin ein Web Entwickler der hier gerne gegen Paysafecard und Ukash seine Dienste anbietet. Ich bin sehr schnell & Effizient Update: http://s3.imgimg.de/uploads/portfolio1fca7df2ajpg .jpg



All times are GMT +2. The time now is 22:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.