Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > ArmA
You last visited: Today at 07:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Arma 3 Scripter gesucht

Discussion on Arma 3 Scripter gesucht within the ArmA forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2016
Posts: 1
Received Thanks: 0
Exclamation Arma 3 Scripter gesucht

Hallo Community!

Für unser benötigen wir dringend einen Scripter!

Es ist nicht viel zu machen, allerding ist es von enormer Wichtigkeit zum Beispiel:
-Einnehmbare Checkpoints (Wie Gangverstecke in Altis Life)
-Ein "Shop" an dem man sich je nach seiner Whitelist [Klasse] ausrüsten kann (Wie bei den Cops in Altis Life)
-Eine Anzeige, wieviele Punkte man hat (jeder Checkpoint sollte 1 Punkt ausschütten alle 15 Minuten [Also 4 eroberte Checkpoints sind nach den 15 Minuten 4 Punkte usw.])
Wir würden sogar (falls gewollt) eine bezahlung in Betracht ziehen.

Falls ihr Interesse oder weitere Fragen habt hier einige Kontaktmöglichkeiten:
Lucky Jeff auf Steam:
Exitus auf Steam:
-Teamspeak 3 Server: 5.189.149.245:9988
Lucky Jeff is offline  
Reply

Tags
arma3, scripter, scripter gesucht


Similar Threads Similar Threads
[Trading] LF Arma 2 , Arma 3 , Dayz sa scripter!
08/26/2020 - DayZ Trading - 1 Replies
..
Arma 3 Epoch Scripter Gesucht
08/14/2015 - ArmA - 0 Replies
Wie gesagt, Arma 3 Scripter,... Epoch... mit Bezahlung. Schnell melden bevor ich wieder auslogge. 62.104.20.74:10041 < TS3 bei Ninja melden
[Buying] Scripter For Arma 2 Menu
01/02/2015 - DayZ Trading - 1 Replies
Hello All, Hope you are having a good christmas day, I am leaving this here to see whether anyone here has experience with Arma modding and knows advanced SQF. I am looking for someone to develop a custom and private (100% original source) script menu for a price that will be negotiated. The script menu must be undetected by all 3rd party antcheats (Infistar) etc. I am NOT looking for a whole cheat, just the scripts that are undetected as I already have access to various injectors. ...
Suche Arma 3 Scripter
08/13/2014 - DayZ - 1 Replies
Hallo Leute, ich und meine Kumpels habe seit Heute einen neuen Arma 3 Altis Life Server erstellt. Zur Frage: Wir suchen einen Seriösen und halbwegs mittelguten Scripter der uns helfen kann. Bezahlung auch möglich. Wenn jemand Interesse hat mir eine Private-Nachricht schreiben und ich gege dir unsere Teamspeak 3 Ip. Danke
Suche Arma 3 Scripter
03/14/2014 - ArmA Trading - 0 Replies
Suchen Arma 3 Scripter für unseren server es müssen nur ein paar Änderungen gemacht werden die ich selber nicht kann... Wird auch bezahlt LG.



All times are GMT +2. The time now is 07:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.