Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > ArmA
You last visited: Today at 18:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Per Family Sharing arma online zocken ?

Discussion on Per Family Sharing arma online zocken ? within the ArmA forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2011
Posts: 83
Received Thanks: 2
Per Family Sharing arma online zocken ?

hallo,

ist es möglich per family sharing arma 3 online zu spielen? also nicht zusammen über 1 kopie, sondern wenn ich es auf meinem account spiele obwohl er es hat, kann ich dann online spielen oder nur offline ?
cssfrapsuser is offline  
Old 02/17/2016, 09:03   #2
 
.Jiinx's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 156
Received Thanks: 81
Nein geht nicht.
Diese Funktion wurde bewusst für arma abgeschafft!
.Jiinx is offline  
Reply

Tags
steam family sharing


Similar Threads Similar Threads
[s]Steam Family Sharing [b] Family Sharing
10/30/2014 - Trading - 15 Replies
Hi Leute, hätte noch 2 Plätze in meiner Steam Family Liste zur Verfügung, gesucht werden Leute die einen größten Teil von meinen Spielen nicht besitzen, damit es sich auch für mich lohnt. Referenz: Steam Profil
[s]Steam Family Sharing [b] Family Sharing - KOSTENLOS !!!
08/29/2014 - Steam Trading - 0 Replies
Hi Leute, hätte noch 2 Plätze in meiner Steam Family Liste zur Verfügung, gesucht werden Leute die einen größten Teil von meinen Spielen nicht besitzen, damit es sich auch für mich lohnt. Referenz: Steam Profil
[s]Steam Family Sharing [b] Family Sharing
05/03/2014 - Trading - 0 Replies
Hi Leute, habe noch mehrere Plätze in meiner Steam Family Liste zur Verfügung, gesucht werden Leute die einen größten Teil von meinen Spielen nicht besitzen, damit es sich auch für mich lohnt. Aktuell 63 Spiele :D Zum anschauen bescheid sagen wegen Links ;)
[s]Steam Family Sharing [b] Family Sharing - Aktuell: 418 Spiele
05/02/2014 - Steam Trading - 0 Replies
Hi Leute, hätte noch 2 Plätze in meiner Steam Family Liste zur Verfügung, gesucht werden Leute die einen größten Teil von meinen Spielen nicht besitzen, damit es sich auch für mich lohnt. Referenz: Steam Profil



All times are GMT +2. The time now is 18:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.