Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > ArmA
You last visited: Today at 17:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Arma 3 Epoch Scripter Gesucht

Discussion on Arma 3 Epoch Scripter Gesucht within the ArmA forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 22
Received Thanks: 3
Arma 3 Epoch Scripter Gesucht

Wie gesagt, Arma 3 Scripter,... Epoch... mit Bezahlung.
Schnell melden bevor ich wieder auslogge.

62.104.20.74:10041 < TS3 bei Ninja melden
hyperionmagge is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTB ARMA 3 ESP (EPOCH)
04/05/2015 - DayZ Trading - 1 Replies
I will pay good money for a Arma 3 Epoch working ESP. I dont want a shitty ESP with a range of 250, more like 1000m. LMK Skype: moufpiece187
[Buying] ARMA 3 EPOCH ESP
02/01/2015 - DayZ Trading - 5 Replies
Looking to get a ESP for ARMA 3 EPOCH. Also need an undetected injector as well. Ideally I'm looking for someone who can also support their hack in the future if the game updates or changes. I'm willing to pay you price, I just need proof that what I'm buying actually works in EPOCH. Thanks in advance!
[Buying] ARMA 3 EPOCH KEY
09/20/2014 - DayZ Trading - 2 Replies
Möchte gernen nen A3 EPOCH key kaufen. PN an mich bitte.
[Buying] Arma 2 Epoch Mod (Scripter) 1 Änderung
02/01/2014 - DayZ Trading - 1 Replies
Moin, Ich suche einen fähigen Scripter/Coder whatever der Ahnung vom Aufbau der SQL etc in Arma 2 Epoch Mod hat. Geht darum das wenn Spieler was bauen, und dann sterben, sie diese Sachen nicht mehr nutzen können weil der ganze scheiss an die sogenannte "CharacterID" in der DB gebunden wird. Man kann das wohl ändern das alles was man baut an die "playerUID" gebunden wird, jedoch habe ich keinen Plan wie/wo/warum etc. Falls es hier jemanden gibt, der wirklich Ahnung davon hat und das...
[S]Scripter/Techniker für dayz epoch Server
11/27/2013 - DayZ - 0 Replies
Hey, ich suche einen Techniker für einen DayZ Epoch Server er soll Scripten können und relativ Trusted sein. Es gibt natürlich auch eine bezahlung nach vollendung der tat.



All times are GMT +2. The time now is 17:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.