Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Aion Trading
You last visited: Today at 14:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Sorc oder Spiritmaster 60 (55) Thor elyos

Discussion on WTB Sorc oder Spiritmaster 60 (55) Thor elyos within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 2
Received Thanks: 0
WTB Sorc oder Spiritmaster 60 (55) Thor elyos

Hey,

wie schon gesagt suche Sorc oder Spiritmaster mit vollem PVP Eq 60 (stay 55 geht auch) auf server Thor Elyos.

Angebote über pn.
1wolk1 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
WTS Aion Veteran Thor (Elyos) Sorc, Templar, Blader, Spiritmaster
02/16/2013 - Aion Trading - 0 Replies
Ich tausche oder verkaufe meinen Aion Veteranen Account auf dem Server Thor auf Seite der Elyos. Bei Fragen einfach an mich wenden •60er Templer (komplettes 2-stufiges Feuerproben-Equip in WEISS mit Krit. Treffer +17 und Magiewiderstand +14 gesockelt, 55er Feuerproben-Waffe mit Lähmen-Gottstein, Kehsas' Schwert (Feuerprobe) und Orkanschwinges Schild, 2xDebilkarims-Korund-Ohrringe (Orange), Ledergürtel des Himmelsdrachenkaisers (drakonisch), Level 60er Gold-Schmuck, 2x 50er AP-Ringe für PvP,...
WTT meinen Sorc (60 Asmo Thor) - Dein Sorc (60 elyos kromede)
02/13/2013 - Aion Trading - 0 Replies
Wies oben steht will ich meinen sorc gegen nen elyos auf kromede tauschen. Mein sorc hat alle stigmen, das 55er arenaset mit mv/macc (mv 2000 und macc 1900) unbuffed 55er/60er pvp-schmuck, kahrunsbuch mit arenafuse und silence godstone, aber auch nen lol-stone ist im lager. Dazu kommen 120 mio kinah Bei interesse bitte pn!
Suche Thor Elyos Sorc oder Cleri Acc
10/17/2012 - Aion Trading - 1 Replies
Hi ich suche ein Acc mit einem sorc oder cleri zum kaufen
WTT Spiritmaster for Sorc, ELYOS, Level 55
12/11/2011 - Aion Trading - 1 Replies
Hey there got an Spiritmaster with 1720 maccu,1800 mboost ( with book) and 1512 maccu + 2120 mboost with orb. He has got pvp armor and pvp fuses, a mix between pve and pvp acces , so you can directly start to own in pvp i am looking for a sorcerer on elyos eu side, level 55, with ok basic gear, but doesnt have to be top. Greets
SUCHE Aion Account Elyos auf Thor (Ranger oder Spiritmaster)
03/29/2010 - Aion Trading - 1 Replies
Hallo Zusammen suche dringend einen Aion Account über level 40. wir können uns sicher über einen Preis einig werden hauptsache es findet sich jemand der seinen Aion Account veräußern mag. :) Anschreiben am besten per ICQ



All times are GMT +1. The time now is 14:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.