Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Ace Online / AirRivals
You last visited: Today at 18:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



AirRivals Cooldowns

Discussion on AirRivals Cooldowns within the Ace Online / AirRivals forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 267
Received Thanks: 58
AirRivals Cooldowns

ive been lookin for the cooldowns for this AirRivals [ aka.. (spacecowboys online) game for hours fooling with Rev 8.3, the game has NO protection, but its almost impossible to find the correct cooldown addresses. Any help in finding them?
insert is offline  
Old 08/12/2008, 02:12   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Easy going use CheatEngine and scann for float and your done (works only for Secondary weapons)
I tryed scanning for the Primary weapons too but no luck till now.
But you can change your skills via hex editing, (primary weapons too) kinda easy if you get used to it but that i will might add if we have a whole section for this lovely game


Ist ganz einfach benutze CheatEngine und scanne nach "float" und fertig. Funktioniert nur bei Sekundärwaffen.
Ich habe schon versucht ob es bei Primärwaffen auch geht aber bislang ohne erfolg.
Man kann zwar durch hex editing einiges verändern (auch Primärwaffen) aber das werde ich erst als tutorial posten wenn wir eine eigene Sektion für dieses wunderbare Spiel haben ^^
Lestat86 is offline  
Old 08/12/2008, 03:05   #3
 
Atheuz's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,921
Received Thanks: 2,239
Quote:
Originally Posted by Lestat86 View Post
Easy going use CheatEngine and scann for float and your done (works only for Secondary weapons)
I tryed scanning for the Primary weapons too but no luck till now.
But you can change your skills via hex editing, (primary weapons too) kinda easy if you get used to it but that i will might add if we have a whole section for this lovely game


Ist ganz einfach benutze CheatEngine und scanne nach "float" und fertig. Funktioniert nur bei Sekundärwaffen.
Ich habe schon versucht ob es bei Primärwaffen auch geht aber bislang ohne erfolg.
Man kann zwar durch hex editing einiges verändern (auch Primärwaffen) aber das werde ich erst als tutorial posten wenn wir eine eigene Sektion für dieses wunderbare Spiel haben ^^
In CE auf Memory View gehen, z.B nach deiner Engine suchen und man kann die Geschwindigkeit ändern nach etwas probieren. Selbiges gilt für Raketen, unendlich Reichweit, alle Ziele auf der Map angreifen etc.
Atheuz is offline  
Old 08/12/2008, 08:22   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Engine ist schlecht gesagt eher nach den skills aber joa vom prinzip her passts
Lestat86 is offline  
Old 08/12/2008, 21:55   #5
 
Atheuz's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,921
Received Thanks: 2,239
Quote:
Originally Posted by Lestat86 View Post
Engine ist schlecht gesagt eher nach den skills aber joa vom prinzip her passts
Hat mit den Skills eigentlich nichts zu tun wenn man die Engine Werte ändern kann

Natürlich kann man auch die Skills bearbeiten und einfrieren, naja so ziemlich alles geht.
Atheuz is offline  
Old 08/12/2008, 21:57   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Jo nur bei engine z.b. brauchste 2 engines mit unterschiedlichen werten dann immer nach den unterschiedlichen werten scannen das dauert ^^ lieber 1 min und mein ausweichen gibt mir dann halt mal +1000% radar/waffen reichweite etc
Lestat86 is offline  
Old 08/12/2008, 23:04   #7
 
Atheuz's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,921
Received Thanks: 2,239
Quote:
Originally Posted by Lestat86 View Post
Jo nur bei engine z.b. brauchste 2 engines mit unterschiedlichen werten dann immer nach den unterschiedlichen werten scannen das dauert ^^ lieber 1 min und mein ausweichen gibt mir dann halt mal +1000% radar/waffen reichweite etc
Du brauchst nichts scannen, du gibst einfach den Namen der Engine ein und kannst dann in den folgenden Blöcken alle Werte ändern die du willst.
Atheuz is offline  
Old 08/12/2008, 23:34   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Auch nicht schlecht. Sind die werte für die engines etc immer im gleichen offset oder sind die auch wieder variabel wie bei den skills? weil wenn im gleichen würde sich leicht nen trainer basteln lassen wie das bei variablen offsets geht hab ich leider noch keine ahnung
Lestat86 is offline  
Old 08/14/2008, 01:54   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Denke kann man closen wir können ja hier weiter diskutieren

Lestat86 is offline  
Old 09/07/2008, 19:24   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2006
Posts: 76
Received Thanks: 144
i could try to help if i was knowing what is going on^^
brod is offline  
Reply

« - | Ammo Hack »



All times are GMT +2. The time now is 18:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.