Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > 9Dragons
You last visited: Today at 15:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Ban after Power Leveling from DB4 to DB8

Discussion on Ban after Power Leveling from DB4 to DB8 within the 9Dragons forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old 07/07/2011, 05:29   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 4
Received Thanks: 0
I would like to see if other powerlevling services work. I'm broke now no gold no gear just a oc healer. Anyways g1 can go **** themselves.(sorry if there is cuss words children)
myaccount1000 is offline  
Old 07/07/2011, 11:13   #32
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 33
Received Thanks: 1
wie lade ich in runter man ,warum sagt mir das keiner
danielstylerSun is offline  
Old 07/07/2011, 11:25   #33
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 113
Received Thanks: 16
Quote:
Originally Posted by danielstylerSun View Post
wie lade ich in runter man ,warum sagt mir das keiner
Was willst du runterladen??? ich glaub du bist im falschen Topic...
Hier gehts drum das Ich und andere gebannt wurden nachdem gebrauch von Powerlevel bei Okaygoods
crystall00 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B] (Power)Leveling
09/20/2009 - World of Warcraft Trading - 3 Replies
moinsen zusammen da ich jetzt immo viel leerlauf hab und dementsprechent viel freizeit daher biete ich euch hier einen nettten level service an, ob nun von 1-80 oder nur ein paar level, so wie ihrs halt haben wollt anbieten würde ich: -leveling 1-80 (ihr sucht natürlich klasse,rasse, server und name aus) - dazu proffession leveling (wenn es powerleveln sein soll dann nur kürschnern) -ihr selber entscheidet wie schnell der char hoch kommen soll -100%handarbeit von einem deutschen am...
Power Leveling
05/18/2009 - Metin2 - 5 Replies
Hallo, also ich hab jetzt schon paar mal dieses Angebote gesehen von dem sogenannten "Power Leveling" zb. für 24 Stunden. Nun meine Frage, hat jemand von euch damit schon Erfahrung gemacht? Wenn ja, wie sind sie? Gut schlecht?! Ich bin jetzt Level 71 und spiele mit dem Gedanken es mir mal zu kaufen also 24h, kostet 20 Euro oder so. Meint ihr ich werde in diesen 24 Stunden Level 75? Viele Grüße Marquez Van Hinten
[S] Power Leveling
11/14/2007 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hallo , leute . Ich suche jemanden der mir meinen Draenei Paladin,lvl 49, auf 68 Lvlt. Es handelt sich um einen Blizzlike Server . Als gegen Leistung würde ich euch einen Guild Wars Account geben .
Power leveling
06/11/2006 - World of Warcraft - 2 Replies
Hi! My account got hacked, someone deleted all my 60 chars, and blizzard just ignores it as usual, so i figured im going to get someone to powerlevel like 1-60 for me, anyone know any reliable site or person. THx
Power Leveling
11/09/2005 - GunZ - 13 Replies
Wellt he old version of PL was patched anyine gonna post a new one?



All times are GMT +2. The time now is 15:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.