Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > 4Story
You last visited: Today at 16:31

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



DDOS Protect

Discussion on DDOS Protect within the 4Story forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old 08/29/2014, 13:54   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2011
Posts: 9
Received Thanks: 0
HI ALL GO DDOS THIS NOOB server 3616 GOOD JOB
Yoshimini is offline  
Old 08/29/2014, 15:26   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,767
Received Thanks: 339
Quote:
Originally Posted by Yoshimini View Post
HI ALL GO DDOS THIS NOOB server 3616 GOOD JOB
you are kid.
*ersguterjunge* is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Beta Release] DDos Protect
01/24/2013 - Flyff PServer Guides & Releases - 28 Replies
heyho, da mir langweilig war, bin ich auf die Idee gekommen einen Ddos Schutz zu schreiben, hier ist die Beta Version, bei meinen Tests hat er funktioniert, viel Spaß damit, Kritik und Reports sind erwünscht kein flame oder Spam, diesen reporte ich sofort. Viel Spaß damit. Yoshii Die nächste Version ist da, hier wurde die Benutzeroberfläche mit der Benutzerfreundlichkeit verbessert. Dazu eine Speicherfunktion der vorhandenen Ips und der Speicherverbraucht verringert. Die Liste der Ips:...
[Source Code]DDos Protect
06/23/2011 - Flyff Private Server - 0 Replies
Hallo Elitepvpers, Ich Wollte hier mal da ich an der Beta Version von mein Dos Protect nicht weiter coden werde sondern mit der anderen version anfange, habe ich mich entschlossen Den source Code zu Relasen. Der Haupt Exe #AutoIt3Wrapper_Icon=..\Icon.ico #AutoIt3Wrapper_Compression=4 #AutoIt3Wrapper_Run_Obfuscator=y
[SYIXX]DDos Protect
01/05/2011 - Coding Tutorials - 8 Replies
Hallo Einen guten Artikel dazu findest du hier: Denial-of-service attack - Wikipedia, the free encyclopedia ------ Da viele Pserver bzw. Hompge´s keine ahnung haben sich gegen DDos zu schützen habe ich mal vor langer zeit ein kleines tut geschrieben... Viel Spaß ------ Sich vor DDoS zu schützen ist fast immer ein Problem. Zuerst solltest du bei deiner Firewall "fallback" anwenden, um dich nicht selbst bei einer fehlerhaften Konfiguration zu sperren: Bei diesem Befehl wird die...
[Help] DDoS Atk, how i can protect my server?
10/29/2008 - Lineage 2 - 3 Replies
Hi there, this is my first post here and i need a bit help. My server its underatk from a Kids, there is anyway to protect the server from this shit? The host machine, have Windows2k3 as operation system. Any idea? Regards Andrew.



All times are GMT +2. The time now is 16:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.